Privacybeleid
Gegevensverwerker
Trius/Office Plus , Henry Fordlaan 18, 3600 Genk, Tel. Trius 089 32 22 80 , Tel. Office Plus 089 35 55 11, info@trius.be, info@officeplus.be
Ondernemingsnummer Trius 0474.405.323, Ondernemersnummer Office 0428.782.857
Dit privacy beleid informeert u over hoe, in welke mate en voor welke doeleinden wij persoonsgegevens verwerken bij het gebruik van de website www.trius.be, wanneer u als client van onze diensten (aankoop ICT materiaal, ICT infrastructuur projecten of consultancy) gebruik maakt en als sollicitant. Dit privacy beleid geldt ook voor de webshop van OfficePlus;
www.webshop.officeplus.be en is conform de huidige GDPR wetgeving.
- Verzameling van persoonsgegevens
Wij verwerken de volgende persoonsgegevens:
- Wanneer u op onze website surft (via cookies):
- informatie over uw surfgedrag op onze website;
- informatie over de manier waarop u onze digitale diensten gebruikt, zoals uw besturingssysteem, IP-adres, online-identificatiemiddelen en informatie over uw browser;
- informatie verzameld via cookies van partners
- Wanneer u (telefonisch) een afspraak maakt:
- identificatiegegevens die u ons verstrekt (naam, e-mail adres, interesses)
- Wanneer u producten en diensten bij ons aankoopt :
- Identificatiegegevens (naam, voornaam);
- Bankgegevens bedrijf;
- Uw e-mail adres, telefoon en/of Gsm-nummer;
- Wanneer u bij ons solliciteert:
- Uw naam, e-mail en andere gegevens die u ons verstrekt
- Uw sollicitatiebrief en cv;
- Notities genomen bij het sollicitatiegesprek.
- Wanneer u ons contactformulier invult:
- Uw naam, adres, e-mail, GSM nummer;
- Bedrijfsnaam
- Uw bericht
- Wanneer u zicht inschrijft voor onze nieuwsbrief
- e-mail adres
- Doeleinden waarvoor wij uw persoonsgegevens gebruiken
- Uitvoeren overeenkomst
Wij verwerken uw persoonsgegevens om de door u gekozen producten en diensten te kunnen leveren.
- Administratie
We gebruiken uw gegevens ook om onze praktische en boekhoudkundige administratie uit te voeren. Dit houdt in; het sturen facturen, boetes, sturen van bevestigingsmails afspraken, etc.
- Sollicitatie
We gebruiken uw sollicitatiebrief en cv om een beeld te vormen van uw capaciteiten als kandidaat voor de aangeboden functie. Ook gebruiken we uw cv om een wervingsreserve aan te leggen.
- Marketing
We gebruiken uw gegevens voor gerichte marketing campagnes, het sturen van een nieuwsbrief en het optimaliseren van onze website en webshop.
- Uitwisseling van persoonsgegevens met derden
Trius noch OfficePlus deelt uw gegevens met commerciële partijen of andere derden buiten onze partners met wie we samen instaan voor onze dienstverlening. Al onze partners en medewerkers zijn gebonden aan geheimhoudingplicht.
- Wie heeft toegang tot uw persoonsgegevens
Enkel relevante interne medewerkers, onze samenwerkende partners en andere specifieke derden die deel uitmaken van onze processen hebben toegang tot uw persoonsgegevens in de mate dat dit nodig is voor de uitvoering van hun functie.
- Bewaring van persoonsgegevens
We bewaren uw persoonsgegevens in het kader van onze dienstverlening, en met oog op de naleving van de geldende wetgeving (bijvoorbeeld: financiële gegevens moeten volgens de fiscale wetgeving 10 jaar bewaard worden, niet langer dan nodig.
Sollicitatiegegevens bewaren we tot 1 jaar na afsluiting van de vacature als we de kandidaat hebben toegevoegd aan de wervingsreserve. Afgewezen cv’s worden na afloop van de procedure vernietigd.
- Gegevensbeveiliging
Trius/OfficePlus heeft de nodige technische en organisatorische maatregelen genomen om de door u verstrekte persoonlijke gegevens te beschermen tegen verlies, vernietiging, manipulatie en ongeoorloofde toegang. Onze werknemers en alle personen die betrokken zijn bij de gegevensverwerking zijn verplicht om te voldoen aan de wetgeving inzake gegevensbescherming en om persoonlijke gegevens vertrouwelijk te behandelen. Onze medewerkers zijn hiervoor ook opgeleid.
- Uw rechten met betrekking tot persoonlijke gegevens
De wet op de gegevensbescherming verleent u een aantal rechten met betrekking tot gegevens over uw persoon (de zogenaamde rechten van betrokkenen). Over het algemeen zijn dit het recht om informatie over uw door ons opgeslagen persoonlijke gegevens op te vragen, evenals het recht om de verwerking van deze gegevens te corrigeren, te verwijderen of te beperken en bezwaar te maken tegen de verwerking. De basisverordening voor gegevensbescherming van de EU verleent u ook het recht op gegevensoverdracht. Als u uw toestemming hebt gegeven voor de verwerking van uw persoonlijke gegevens, kunt u deze op elk moment intrekken met ingang van kracht voor de toekomst. U hebt ook het recht om een beroep te doen op de bevoegde toezichthoudende autoriteit voor gegevensbescherming. Als u echter vragen of klachten hebt over gegevensbeveiliging raden we u aan eerst contact op te nemen met ons.
- Hoe kunt u contact met ons opnemen?
U kan eenvoudig via mail contact nemen met ons op volgend e-mail adres: Info@Trius.be
- Klacht indienen
Mocht u ondanks onze inspanningen toch een klacht willen indienen dan kan u dat doen bij onze Privacy Officer die uw aanvraag in volle vertrouwelijkheid zal behandelen. U kan onze Privacy Officer bereiken op het volgende e-mail adres: Info@Trius.be .
Daarnaast kan u desgevallend ook terecht bij de gegevensbeschermingsautoriteit via onderstaande link: https://www.gegevensbeschermingsautoriteit.be/burger/acties/klacht-indienen
- Gegevensverwerking om het gebruik van de website mogelijk te maken
Wanneer u onze website bezoekt, verzamelen wij de nodige informatie om u in staat te stellen deze te gebruiken. Dit omvat uw IP-adres en gegevens over het begin, einde en onderwerp van uw gebruik van de website. Deze gegevens worden gebruikt om statische redenen.
- Cookies
Als u onze website bezoekt, worden er door google cookies op uw toestel geplaatst. Cookies zijn kleine tekstbestanden die van een webserver naar uw browser worden verzonden en op de harde schijf van uw computer worden opgeslagen. Dit maakt het mogelijk om u te herkennen wanneer u de website opnieuw bezoekt. Op deze manier kunnen we een betere functionaliteit van de site garanderen en bijvoorbeeld webanalyses uitvoeren. De meeste browsers zijn ingesteld om cookies automatisch te accepteren. U kunt de opslag van cookies in uw browser deactiveren en hebt de mogelijkheid om ze op elk gewenst moment van uw harde schijf te verwijderen.
- Welke cookies plaatsen we
Naast der functionele cookies plaatsen we marketing en analytics cookies. Het zijn analytische cookies die anoniem statische gegevens over uw website bezoek bijhouden.
- Wijzigingen van het privacy en cookie beleid
Nieuwe wettelijke vereisten, zakelijke beslissingen of technische ontwikkelingen kunnen wijzigingen in ons privacy beleid vereisen. Het privacy beleid zal dan dienovereenkomstig worden aangepast. U kunt de laatst geldende versie altijd op onze website vinden.