Onze ICT professionals staan tot uw dienst. De beschikbaarheid van uw ICT en mail is essentieel voor uw bedrijfsvoering. TRIUS heeft steeds engineers op kantoor om u, indien mogelijk, onmiddellijk remote verder te helpen. Natuurlijk wordt alles via een ticketingsysteem opgevolgd, maar het belangrijkste is om zo snel mogelijk weer operationeel te zijn. Een snelle oplossing bieden is onze missie. Indien nodig wordt er een interventie on site ingepland of kan u de status van uw call opvolgen via uw ticketnummer.
U heeft aanzienlijk geïnvesteerd in uw systeeminfrastructuur en bijbehorende hardware. Uiteraard wilt u dan ook zeker weten dat uw investering goed blijft werken.
TRIUS biedt uitgebreide diensten, waaronder helpdesk ondersteuning voor netwerkcomponenten, LAN en WAN, servers, printers, pc’s en laptops. Ons technisch team zorgt ervoor dat hard- en software problemen zo snel mogelijk worden opgelost zodat de overlast voor uw bedrijf minimaal blijft.
TRIUS heeft langdurige relaties met hard- en software leveranciers. Onze support analisten en technici volgen voortdurend opleidingen en kunnen u zo de best mogelijke service bieden.
Heeft u een probleem met uw computer, server, printer of andere hard- en software, neem dan contact op met onze helpdesk op het nummer 089 32 22 80.
Indien we uw probleem op afstand kunnen verhelpen, doen we dat graag remote, zo niet maken we een afspraak voor support ter plaatse.
Onze professionals staan voor u klaar.