Verschillende maatschappelijke ontwikkelingen of trends, zoals generatie Z op de werkvloer, mobiliteit,… leiden ertoe dat werkgevers zich meer moeten gaan focussen op het aanbieden van een ‘modern workplace’ aan hun werknemers.
Dit is niet langer enkel een desk op kantoor, maar ook een home office of on-the-road office.
De evolutie en transformatie van de werkplek is erop gericht om een steeds diverser personeelsbestand alles te bieden wat ze nodig hebben om hun volledige potentieel te kunnen ontplooien, betrokkenheid te creëren en samen te werken. Organisaties moeten werknemers voorzien van naadloze en veilige ervaringen die geen belemmering vormen voor productiviteit, inspiratie en het uitwisselen van ideeën.
Van zowel kleine als grote organisaties, start-ups als eeuwelingen wordt vandaag een aantal zelfde zaken verwacht. Zo moeten ze onder andere persoonlijk zijn, vernieuwend, hun maatschappelijke verantwoordelijkheid nemen …
Technologie kan hierbij een handje helpen.
Voor het eerst werken er vier generaties zij aan zij. Iedere generatie met haar eigen achtergrond, haar eigen wereldbeeld, haar eigen verwachtingen, ook op het vlak van technologie. Maar hoe ondersteun je iedereen op een gepersonaliseerde manier, met oplossingen die precies zijn afgestemd op hun specifieke noden om hun volledig potentieel te benutten?
Werknemers zitten niet meer de hele dag aan dezelfde desk. In een moderne organisatie hebben velen meerdere en verschillende verantwoordelijkheden. Ze bereiden een presentatie voor, hebben nadien een one-to-one, duiken vervolgens in hun mails en sluiten de dag af met een video-call. De volgende dag wordt er van thuis gewerkt. Hoe zorg je ervoor dat iedereen ‘connected’ is?
We werken op steeds meer verschillende plaatsen: op kantoor, thuis, in een co-working place, bij een klant … en maken gebruik van steeds meer verschillende toestellen die allemaal met elkaar zijn verbonden. Bovendien loggen we in op meerdere private en publieke netwerken. Maar hoe zorg je ervoor dat dit niet de deur openzet voor cyber-attacks, fraude of verlies van data.
Een beter product of betere dienst op de markt brengen dan de concurrentie, bijna iedere organisatie is hiermee bezig. Uiteraard zijn de middelen hiervoor niet onuitputtelijk. Bovendien wordt de customer experience belangrijker. Big data, self-learning machines, VR en artificial intelligence helpen organisaties te vernieuwen, ook waar je het niet verwacht.
Organisaties zijn een deel van de maatschappij en moeten er dus ook mee zorg voor dragen. Maatschappelijk verantwoord ondernemen wordt gelukkig dan ook de norm. Met respect voor iedereen rondom ons, met oog voor de schaarse grondstoffen, met een algemene ecologische bekommernis … Ook hier kan de keuze voor de juiste technologie een handje helpen voor een betere wereld.
Een persoonlijke aanpak, een gezonde dosis durf en het streven om steeds hogere en complexere projecten te kunnen realiseren hebben geleid tot wat TRIUS vandaag kan bieden. Zo zijn we in amper 18 jaar kunnen uitgroeien tot één van de belangrijkste IT spelers in Limburg en hebben wij onze omzet kunnen verzesvoudigen.
Op dit moment is onze doelgroep sterk uitgebreid en bieden wij oplossingen voor zelfstandigen, KMO’s, grote ondernemingen, openbare besturen en scholen.
“TRIUS staat voor TRY US, wij beweren creatiever en flexibeler te zijn dan onze concullega’s, het is aan de klant om hierover te oordelen.”