Een persoonlijke aanpak, een gezonde dosis durf en het streven om steeds hogere en complexere projecten te kunnen realiseren hebben geleid tot wat TRIUS vandaag kan bieden. Zo zijn we in amper 18 jaar kunnen uitgroeien tot één van de belangrijkste IT spelers in Limburg en hebben wij onze omzet kunnen verzesvoudigen.
Met onze slogan “Bekijk uw ICT eens anders” wensten we deze aanpak te benadrukken. In de IT wereld is het zeer moeilijk om zich te onderscheiden van de anderen. De aangeboden producten zijn quasi identiek, dus enkel in de aanpak, de oplossing en de opvolging kan een verschil gemaakt worden. De troef van het totaalconcept was in de beginjaren nog niet aan de orde. Wij wensten ons initieel enkel te profileren naar KMO’s met een eigen IT manager die het opportuun vonden om een groeipad uit te tekenen voor hun IT behoeften. Onze concurrenten waren meestal niet de lokale spelers maar de grote Belgische IT bedrijven.
Op dit moment is onze doelgroep sterk uitgebreid en bieden wij oplossingen voor zelfstandigen, KMO’s, grote ondernemingen, openbare besturen en scholen.
“TRIUS staat voor TRY US, wij beweren creatiever en flexibeler te zijn dan onze concullega’s, het is aan de klant om hierover te oordelen.”
Met Office Plus bieden wij een antwoord op al uw kantoorbehoeften. 24u op 24u, 7 dagen op 7 bereikbaar via onze webshop. Snelle levering en steeds de beste prijzen. Met ons assortiment van 30000 courante producten in onze 1000m2 grote stock en afhaalcentrum biedt Trius en Office Plus een antwoord op al uw kantoorbehoeften. Wij bedienen u op een snelle en efficiënte manier van computer producten en kantoorbenodigdheden. Onze medewerkers staan steeds met raad en daad klaar om u de juiste keuze te helpen maken.
Bent u op zoek naar kantooruitrusting die past bij uw ruimte en imago? Gaat u verhuizen of wenst u uw kantoor te vernieuwen?
Wij begeleiden u van plan tot levering. Ontdek onze professionele presentatie systemen, via digitale schermen of whiteboard. Wij zijn uw specialist in kantooruitrusting. Contacteer ons vrijblijvend.
“Office Plus is uw one-stop shop voor kantoorbenodigdheden en computer producten”
TRIUS wenst de meest betrouwbare regionale dienstenpartner te zijn voor KMO en overheid , zodat wij een efficiënte & zorgeloze ICT werking kunnen garanderen in een voortdurend veranderende wereld. Als lokale vertrouwenspersoon wensen wij een lange termijn relatie uit te bouwen met onze klanten door hen een excellente en klantgerichte service aan te bieden.
TRIUS is er van overtuigd dat de sleutel tot succes ligt in de unieke manier waarop een firma zijn producten ontwikkelt en levert aan zijn klanten. Uw ICT moet deze unieke manier van werken ondersteunen. Wij vinden het onze missie u te informeren over de nieuwe en vooruitstrevende oplossingen en deze te vertalen naar uw specifieke noden in uw business. Deze oplossingen gaan van IT infrastructuur, tot telecommunicatie en kantoorinrichting.
Ons team van enthousiaste professionals levert zowel ter plaatse als vanop afstand producten en diensten met een excellente prijs/kwaliteit verhouding, zo kan u zich als klant focussen op uw kernactiviteiten, met TRIUS als meedenkende vertrouwenspersoon in deze sterk en snel veranderende ICT & Office wereld.
De TRIUS groep biedt een uniek totaalconcept. Niemand wachtte bij de oprichting in 2001 op een zoveelste IT bedrijf. De tijden waren niet eenvoudig. De hausse van de investeringen voor de millennium problematiek was voorbij, veel hardware was vervangen en IT budgetten werden gespendeerd als voorbereiding voor de EURO problematiek.
“Als eerste boden wij aan KMO’s een ‘one stop shopping’ concept aan, uniek in Limburg en daarbuiten.”
2021 | Trius bestaat 20 jaar… 20 jaar@yourservice |
2020 | Trius organiseert samen met HP, Office of the Furture. |
2019 | Trius focust op digital document solutions en workflow met Docuware, Trius vernieuwt website |
2018 | Trius neemt Ricoh printing divisie over van Limburgse collega, Trius wordt GDPR goedgekeurd door VSB voor zijn applicatie BOGS voor orthopedisten/bandagisten en wordt geaccrediteerd voor elektronische indiening van dossiers vanaf 01/2019 |
2017 | Trius lanceert BOGS Mobile, een remote & cloud variant van de gekende software |
2016 | Trius wint raamcontract voor ziekenhuizen Vlaams-Brabant, Trius is HP Managed Print Partner voor printers, MFP’s en 13 copiers |
2015 | Trius wint raamcontact voor ziekenhuizen Limburg |
2014 | Bouw en opening van een B2B showroom te Genk |
2013 | Bouw van een nieuw kantoorgebouw te Genk |
2011 | Uitbreiding van de doelmarkt geografisch, One ’one stop shopping’ concept ook buiten Limburg aanbieden |
2010 | Uitbreiding van productportfolio met Saphira (Trius Managed Services) en SPS (HP Smart Printing) |
2009 | Overname Veldeman kantooruitrusting Hasselt |
2008 | Verhuis naar de kantoren te Genk, Overname Pressmatic Beringen, Uitbreiding van het gamma met copiers, plotters en copycenter, Oprichting Trius BCS (telefonie & camerabewaking) |
2007 | Overname OfficePlus te Genk (kantoorbenodigdheden) |
2006 | Overname hardware contracten van "autodealers" |
2005 | Verkoop van D-Solutions |
2004 | Verhuis naar de kantoren te Heusden-Zolder |
2002 | Ontwikkeling van D-solutions (software voor kwaliteitsbeheersing) |
2001 | Oprichting Trius NV, overname van ORTHOPES software |