TRIUS is al jaren actief als partner voor KMO’s, ziekenhuizen en openbare besturen. Met zijn uitgebreid gamma van zowel ICT, office materialen als telecom kunnen zij ook een perfect antwoord bieden op de noden van starters en kleine bedrijven.
TRIUS is al jaren actief als partner voor KMO’s, ziekenhuizen en openbare besturen. Met zijn uitgebreid gamma van zowel ICT, office materialen als telecom kunnen zij ook een perfect antwoord bieden op de noden van starters en kleine bedrijven.
TRIUS levert reeds jaren ICT & office oplossingen voor incubatoren en bedrijfscentra stelt Bart Van De Sompel, sales director bij TRIUS. Wij leveren de infrastructuur oplossingen voor de starters in de incubator. Zo spelen wij ook een belangrijke rol bij de ver- huis en de aankoppeling van internet & bekabeling. Starters vragen dikwijls een totaal pakket en wensen ontzorgt te worden. Daar kunnen wij met ons ‘One stop shopping concept’ een perfect antwoord op bieden.
TRIUS biedt deze service voor elke starter of kleine onderneming. Ons aanbod is zeer ruim. Van een copier en printer tot de computer, tablet of server. Ook communicatie zoals een telefooncentrale of wireless oplossing behoren tot het gamma. En onze Office afdeling biedt digitale borden, stoelen ,burelen kasten tot kantoormaterialen.
Onze B2B showroom & afhaalcenter in Genk aan de Henry Fordlaan is alle dagen ge- opend. Ons gamma staat hier tentoongesteld en wij kunnen hier demo’s verzorgen. Spring vrijblijvend eens binnen.
“Trius omschrijft zichzelf als meedenkende partner op het gebied van ICT en Office infrastructuur, die steeds een efficiënte en zorgeloze service voorzien. Ik kan dit voor 100% beamen.”
vertelt Lieze Geebelen, zaakvoerder van Proactify.
Proactify is gestart in januari 2017 en is op een korte termijn sterk gegroeid. Trius zorgde vanaf het begin voor de aanlevering van al onze IT-infrastructuur, waaronder printers en laptops. “Door onze exponentiële groei bleef onze vraag naar apparatuur alsmaar toenemen. Onze groei hebben we mede dankzij Trius kunnen realiseren. Steeds opnieuw hebben ze gezorgd voor de juiste service die gepaard ging met een snelle levering. Ik herinner me nog erg goed hoe Trius ons uit de nood hielp. Een tijdje terug werkte een bepaalde kabel niet meer, die bij ons een cruciale rol speelt.
Bart Van De Sompel (TRIUS) en Lieze Geebelen (Proactify)
Een zoektocht op het internet leverde niets op, ofwel zat het niet in het gamma, ofwel was de minimale wachttijd 3 dagen (met andere woorden: één van mijn medewerkers zou 3 dagen niet kunnen werken). Toen ik de hoop al bijna had opgegeven, dacht ik aan Trius, die me misschien zou kunnen verder helpen. Ik nam contact op met Bart, en precies de kabel die ik nodig had lag op voor- raad. Gezien de urgentie, liet hij deze kabel door één van zijn medewerkers ’s avonds in onze brievenbus steken, van een top service gesproken! Bij Trius kan je er steevast op re- kenen dat alles altijd prima in orde is”, aldus Lieze Geebelen.
Petra Van Damme uit Zutendaal is kersvers zaakvoerder van de VastgoedBoutique, een jong en sympathiek makelaarskantoor met een vrouwelijke touch. Na een driejarige opleiding bij Syntra Limburg en een stage bij Palmers Vastgoed in Diepenbeek koos ze ervoor om op eigen benen te staan.
Bart Van De Sompel Petra Van Damme: “Petra was verrast toen ze voor het eerst bij ons kwam.
Bart Van De Sompel, Trius: “Petra was inderdaad verrast toen ze voor het eerst bij ons kwam, ze kon als het ware meteen buiten wandelen met alles wat ze nodig had. Samen gingen we op zoek naar haar specifieke behoeften. Ze is veel onderweg, dus kozen we voor een uiterst mobiele ultrabook, de HP Pro X2. Met een ingebouwde kaartlezer, dus makkelijk om bij de klant identiteitskaarten in te lezen. Vastgoedmakelaars drukken veel af, dus ook een copier mocht niet ontbreken. We hebben een ruim aanbod, zowel nieuw als tweedehands. Petra koos voor een Ricoh uit de MP-serie.”
Trius is een one-stop-shop voor al je IT-benodigdheden, hardware, software en kantoormaterialen.
Neem zeker ook eens een kijkje op www.vastgoedboutique.be!
“Ik was op zoek naar één adres, waar ik terecht kon voor mijn IT en kantoormateriaal. Eerst dacht ik dat Trius enkel voor grote en bedrijven en overheden werkte, maar dat bleek niet zo te zijn. Ze hadden op alles een antwoord, zowel hardware, software en ondersteuning. Zo hielpen ze mij met de installatie van mijn mailaccounts en gedeelde agenda. Ook handig: ze hebben heel wat kantoormateriaal op stock, dus je bent steeds snel geholpen”
vertelt Petra Van Damme, zaakvoerder van VastgoedBoutique.